1. meidän perheeseemme kuuluu 3 hassua henkeä ja 3 karvasta lasta; 2 koiraa ja yksi kissa

2. joulu on minulle kaikista juhlista mieluisin.

3. joulussamme kuuluu olla paljon värejä, etenkin punaista.tarkoituksena että juhlakoti erottuu arkikodista! :)

4.teen ensimmäiset joulutortut yleensä itsenäisyyspäivänä.

5.paketoin joululahjat myöhään iltaisin kaikkien mentyä nukkumaan. samalla saatan napsia salasuklaita joita minulla on tapana ostaa paketointi-illoiksi! :)

6.jouluverhot, ikkunatontut, enkelikellot ja ikkunoiden jouluvalot laitan aina viimeinen päivä marraskuuta, että on mukava heräillä ensimmäiseen adventtiin aamulla uudessa joulukodissa!

7. etsin joka joulun alla kirppareilta vanhoja piippustrassi-tonttukoristeita. 

8. ensimmäiset joulukoristelut teen aina iltaisin pojan mentyä nukkumaan. hän on 1. adventti aamuna herätessään niin ihanan yllättynyt ja iloinen yllätyksestä! :)

9. joululahjakätköni ovat aina minun vaatekaapeissani vaatepinojen takana tai liinavaatekaapeissa.

10. minun täytyy joka joulu saada katsoa televisiosta lumiukko- animaatio! :)

11. olen kaveripiiristäni melkeinpä ainoa jouluhurja! :D