tämän vuoden jouluiset kirpparilöydöt vie kyllä voiton menneiden vuosien löydöistä! :) olen löytänyt tänä syksynä juuri sellaisia joulukoristeita joita olen aina halunnut ja etsinyt! olin tänään ihan haltioissani kun sain ostettua pitkään havittelemani valaistun joulukylän, tuikkumökin... (oli täysin ehyt ja maksoi vain 10 euroa!!! :D) ...ja myös ostopaketissaan vielä olevan vanhan oranssin paperitähden.. siis sellaisen joita oli joskus 70-luvulla! :) sen valo, väri ja muoto tuovat minulle sitä oikeaa joulun tunnelmaa! minulla oli samanlainen, joka vanhuuttaan sitten rikkoutui. :( tilalle ostettu uusi modernimpi valkoinen tähti sai väistyä vanhan perinteisen tieltä! :) nyt nostalginen tähti tuikkii taas paikallaan olohuoneen ikkunassa ja voin sanoa että, heti kun sen sytytin, tuli heti semmoinen samanlainen joulunodotus- /jännitysolo kuin joskus lapsena tuli, äidin laittaessa samanlaista paperitähteä ikkunaan! :) joulua odotellessa kannattaa siis kaikkien kierrellä kirppareita!  sieltä voi löytyä muistoja lapsuuden jouluista ja saada vielä muistoista ja tunnelmista pieni pala mukaan tuleviinkin jouluihin! :)

001-normal.jpg004-normal.jpg003-normal.jpg